skrecenie

Witam.

W dn03.03 w drodze do pracy potknelam sie na chodniku,po tym okazalo sie ze nie moglam stanac na stopie.poszlam do pracy,mimo ze bol byl nieznosny dotrwalam do konca.prosto z pracy poszlam do lekarza pierwszego kontaktu i..

Będę bardzo wdzieczna za poradę.dziekuje i pozdrawiam:)

Droga Pani,

długość zwolnienia L4  określa okres niezdolności do wykonywania pracy. Istotny w tej sytuacji jest  zarówno stopień skręcenia, który determinuje objawy kliniczne – takie jak ból, obrzęk, funkcje stawu  ale równie ważny jest charakter pracy jaki Pani wykonuje. W sytuacji kiedy Pani profesja  w istotny sposób obciąża staw który uległ urazowi, a do tego nadal utrzymują się dokuczliwe objawy zdecydowanie doradzam wizytę u specjalisty ortopedy  z rozważeniem przedłużenia L4 ! Proces powrotu do pełnej sprawności uzależniony jest zarówno od sposobu leczenia jak i stopnia uszkodzenia tkanek i trwać może od kilku tygodni do nawet 3-4 miesięcy.

Z poważaniem

lek. med. Zbigniew Dajewski

Twoja odpowiedź

Proszę się aby przejść dalej.