Ból kolana po urazie, COVID

Witam, moja 13letnia córka została pod.koniec listopada uderzona w prawe kolano z prawej strony. Poczuła silny ból 7/10. Kolano wyskoczyło i wrocilo na miejsce. Dała rady chodzić samodzielnie. Bardzo bolało więc trafiła na SOR tego samego dnia, zdjęcie RTG nie wykazało nieprawidlowosci, doktor powiedzial jedynie że kolano jest obite i tyle. Odczuwała ból ciągły przez tydzień, później bolało co drugi dzień, ból nasilal się przy wychodzeniu po schodach. Po 2 miesiącach dalej miała problemy bólowe przy większym obciążaniu kolana, np kucaniu. Po 3 miesiacach trafiła do ortopedy po zaświadczenie na WF. Lekarz zrobił USG, stwierdził że widzi szczelinę której nie powinno być, skierował na MRI. MRI 10.03.2020. Wynik: lateralizacja rzepki, cechy dysplazji stawu rzepkowo udowego. Zmiany obrzękowe rzepki, bez ubytków w rzepce, najprawdopodobniej po przebytym stłuczeniu. Reszta wszystko prawidłowo. Minęły 4 miesiące od urazu, a ona nie może usiąść po turecku ze względu na ból. Chodzi normalnie nie odczuwając bolu. Ze względu na COVID nie ma jak zobaczyć się z ortopedą. Prosimy o radę co mamy robić, bardzo dziękujemy za pomoc. Pozdrawiam, Albert.

Witam,

w Szpitalu św. Łukasza w Bielsku-Białej działa system konsultacji online.

Zapraszamy do skorzystania z e-konsultacji

jest to konsultacja lekarska przez internet.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania.

zespół iortopedii

Twoja odpowiedź

Proszę się aby przejść dalej.